• search
    search
    close
  • person_outline
    person_outline
    person
  • share
    share
    share

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Δείτε πως μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις λειτουργίες της επιχείρησής σας, να διαχειριστείτε μεγάλο όγκο ημερήσιων παραγγελιών και να ελέγξετε την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας.

  • done Σύνδεση με πλατφόρμες eshop όπως: Magento, WooCommerce, Shopify, OpenCart, CS Cart, PrestaShop, Virtuemart, CloudCart και custom.
  • done Σύνδεση με marketplaces: Skroutz, Shopflix, Emag, Public.
  • done Βρείτε με ένα κλικ τα προϊόντα που πρεπει να παραγγείλετε στους προμηθευτές σας ώστε να καλύψετε τις εκκρεμείς παραγγελίες των πελατών σας ή ακόμα και τις μελλοντικές πωλήσεις.
  • done Κάντε μαζικές αλλαγές στις πληροφορίες των προϊόντων σας με ταυτόχρονη ενημέρωση του eshop σας ή αντίστροφα.
  • done Εκδώστε μαζικά voucher για τις παραγγελιές που πρόκειται να αποσταλούν με courier με ταυτόχρονη αποστολή sms / email του αριθμού voucher
  • done Κάντε έλεγχο των αντικαταβολών που αναμένονται από τις εταιρείες Courier, και ενημερώστε μαζικά τις πληρωμές αντικαταβολών
  • done Βρείτε με ένα κλικ ποια προϊόντα δεν κινούνται στην αποθήκη σας και τι κεφάλαιο σας δεσμεύουν

Case studies πελατών μας

Δείτε στα παρακάτω case studies πως οι πελάτες αύξησαν την ταχύτητα διαχείρισης παραγγελιών και τιμολόγησης και βελτίωσαν την αποδοτικότητα της επιχείρησής τους!

Master Accessories - www.thikishop.gr

Τι είπαν για την εφαρμογή bmind
format_quote Με την εφαρμογή bmind καταφέραμε να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο διαχείρισης των παραγγελιών των πελατών μας. Μπορούμε πλέον να κάνουμε ταχύτατα συλλογή και τιμολόγηση παραγγελιών με ταυτόχρονη σύνδεση με 3 eshop stores και τα marketplaces Skroutz, Shopflix, Emag. Υπάρχουν πολλά εργαλεία αυτοματοποίησης από τα οποία έχουμε εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο.
Μαλακόντας Κώστας
Μαλακόντας Κώστας
CEO

Case Study 1 - Master Accessories

Θέματα προς αντιμετώπιση

  • Μεγάλη καθυστέρηση στη διαχείριση των παραγγελιών.
  • Αναξιόπιστη διασύνδεση με eshop με αποτέλεσμα να μην ενημερώνεται σωστά η διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Ανεύρεση απλήρωτων αντικαταβολών courier.
  • Διαχείριση επιστροφών.
  • Αδυναμία ενημέρωσης διαθεσιμότητας προϊόντων στο eshop όταν γίνεται παραγγελία σε marketplace όπως Skroutz, Shopflix, Emag.

Λύσεις που δόθηκαν

  • Εύκολη συλλογή παραγγελιών μέσω αναφοράς με γρήγορο εντοπισμό θέσης των προϊόντων στην αποθήκη.
  • Μαζική επεξεργασία παραγγελιών.
  • Μαζική έκδοση voucher παραγγελιών της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier μέσα από την εφαρμογή bmind.
  • Μαζική εκτέλεση παραγγελιών (Τιμολόγηση).
  • Χρήση του module E Commerce API με live ενημέρωση διαθεσιμότητας των προϊόντων και αλλαγής κατάστασης παραγγελίας κατά την τιμολόγηση.
  • Upload αρχείου αντικαταβολών εταιρείας courier για αντιστοίχιση με παραγγελίες με αποτέλεσμα την άμεση ανευρεση απλήρωτων αντικαταβολών και παρουσίαση τους σε αναφορά
  • Αναλυτική αναφορά κατάστασης παράδοσης όλων των παραγγελιών με πληροφορίες παράδοσης από την αντίστοιχη εταιρεία courier
  • Εύκολη και γρήγορη επιστροφή απαράδοτων παραγγελιών. Ανεύρεση βάσει αρχικής παραγγελιάς ή παραστατικού και ταυτόχρονο κλείσιμο αντικαταβολής με την έκδοση Απόδειξης Επιστροφής / Πιστωτικού
  • Η εφαρμογή bmind αναλαμβάνει να ενημερώσει όλα τα eshop που είναι διασυνδεδεμένα , με οποιαδήποτε δέσμευση αποθέματος γίνει από παραγγελία σε Marketplace όπως Skroutz, Shopflix, Emag
  • Αυτόματο upload Παραστατικού σε Marketplace όπως Skroutz, Shopflix, Emag

keyboard_arrow_right ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ DEMO

The Console Club - www.theconsoleclub.gr

Τι είπαν για την εφαρμογή bmind
format_quote Στην επιχείρησή μας απαιτείται συχνή αλλαγή των πληροφοριών και των τιμών χιλιάδων προϊόντων καθημερινά. Με την εφαρμογή bmind η συγκεκριμένη διαδικασία απλοποιήθηκε , έχοντας παράλληλα γρήγορη ενημέρωση των προϊόντων μας στο eshop και Ebay.
Βουλγαράκης Γεώργιος
Βουλγαράκης Γεώργιος
CEO

Case Study 2 - The Console Club

Θέματα προς αντιμετώπιση

  • Δυσκολία στην τοποθέτηση παραγγελιών σε προμηθευτές.
  • Καθυστέρηση στην ενημέρωση πληροφοριών , τιμών και διαθεσιμότητας των προϊόντων στο φυσικό κατάστημα, στο eshop και στα Marketplaces: Skroutz, Shopflix, Emag
  • Δυσκολία στην αξιολόγηση αποθήκης. (Ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων, συγκριτικά αποτελέσματα πωλήσεων μεταξυ χρονικών διαστημάτων)

Λύσεις που δόθηκαν

  • Χρησιμοποιήθηκε η αναφορά: "Πρόταση Παραγγελίας" η οποία προτείνει την ποσότητα των προϊόντων που πρέπει να παραγγελθούν στους προμηθευτές σύμφωνα με τις ελλείψεις της αποθήκης
  • Χρήση του module E Commerce API με live ενημέρωση διαθεσιμότητας και τιμών προϊόντων του eshop.
  • Χρήση των moduleς Skroutz, Shopflix, Emag με live ενημέρωση διαθεσιμότητας παραγγελιών και τιμών προϊόντων .
  • Χρήση των αναφορών αποθήκης , κυρίως pivots και γραφήματα μέσω των οποίων μπορεί να γίνει σύγκριση της απόδοσης της αποθήκης μεταξύ διαφορετικών χρονικών διαστημάτων

keyboard_arrow_right ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ DEMO

Unimax - www.unimax.gr

Τι είπαν για την εφαρμογή bmind
format_quote Η εφαρμογή bmind έχει ακριβώς ότι χρειάζεται για να αυτοματοποιηθούν όλες οι διαδικασίες στην καθημερινότητα μια επιχειρήσης που διαθέτει ένα σύγχρονο eshop. Η διαχείριση των παραγγελιών πελατών και προμηθευτών γίνεται σε ελάχιστο χρόνο!
Νασκοπούλου Μιλένα
Νασκοπούλου Μιλένα
CEO

Case Study 3 - Unimax

Θέματα προς αντιμετώπιση

  • Καθυστέρηση στην καταχώρηση παραστατικών αγορών με μεγάλο αριθμό κωδικών προϊόντων
  • Καθυστέρηση στην έκδοση voucher λόγω συνεργασίας με πολλές εταιρείες courier.
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων πελατών

Λύσεις που δόθηκαν

  • Χρησιμοποιήθηκε η δυνατότητα δημιουργίας παραστατικού αγορών από excel. Με ένα απλό αρχείο excel από τον προμηθευτή το οποίο περιέχει κωδικό προϊόντος, ποσότητα και τιμή μπορούμε να καταχωρήσουμε τιμολόγιο αγοράς με εκατοντάδες κωδικούς μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
  • Η εφαρμογή bmind διαθέτει διαχείριση αποστολών μέσω courier με παράλληλη σύνδεση με περισσότερες από 1 εταιρείες courier. Έτσι υπάρχει δυνατότητα έκδοσης voucher γρήγορα και εύκολα, ανάλογα με την εταιρεία courier που θα επιλέξουμε για να εκτελεστεί η κάθε παραγγελία.
  • Έγινε σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου τύπου voip της Unimax με το bmind, με αποτέλεσμα να υπάρχει αναγνώριση κλήσης των πελατών μέσα από την εφαρμογή bmind με άμεση πρόσβαση στην καρτέλα του πελάτη και εύκολη λήψη τηλεφωνικής παραγγελίας.

keyboard_arrow_right ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ DEMO

Εξειδικευμένος σύμβουλος θα συζητήσει μαζί σας τις ανάγκες της επιχείρησής σας!

Θα σας δείξουμε στο demo , ποια λειτουγία της εφαρμογής bmind και με ποιο τρόπο, μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις σας.
touch_app
Σύγχρονο Περιβάλλον
Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον λειτουργίας. Συμβατό με όλους τους σύγχρονους browsers. Απόλυτα προσαρμόσιμο σε κινητά και tablets.

Περισσότερα
sync
Εργαλεία Διασύνδεσης
Έξυπνα εργαλεία διασύνδεσης με άλλες εφαρμογές πλήρως ενσωματωμένα στην εμπορική διαχείριση bmind. Αυτοματοποίηση διαχείρισης παραγγελιών.

Περισσότερα
insert_chart
Αναφορές - Στατιστικά
Grids, Γραφήματα, Πίτες, Pivot Tables με πολλαπλά φίλτρα και δυναμική σχεδίαση! Dashboard builder με ταυτόχρονη παρακολούθηση πολλαπλών αναφορών...
Περισσότερα
headset
Άμεση Υποστήριξη
Τηλεφωνική και μέσω ticket υποστήριξη εγγυάται λύση για κάθε σας πρόβλημα, γρήγορα και αποτελεσματικά.


Περισσότερα
Menu

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Περισσότερες Πληροφορίες

ΑΠΟΔΟΧΗ